برای حل این مشکل سازمان ها می توانند از سئو یا تبلیغات کلیکی (PPC) استفاده کنند. اما کدام روش برای شما و شرکت تان مناسب است؟ آیا بهتر است به دنبال یک رویکرد طبیعی جهت پیدا کردن مصرف کنندگان از طریق رتبه بندی موتورهای جستجو باشید و یا بهتر است در تبلیغات کلیکی بالای صفحه نتایج گوگل سرمایه گذاری کنید؟
در این مقاله، هر کدام از این دو استراتژی را به طور کامل بررسی می کنیم و با ارائه برخی آمارهای توصیفی به شما کمک می کنیم تا تصمیم بگیرید که آیا کسب و کار شما برای سئو یا تبلیغات کلیکی و یا هر دو مناسب است یا خیر.
همان طور که شما به سراغ موتورهای جستجوی مورد علاقه خود می روید تا مکانی را که بتوانید یک پیتزا خوب سفارش دهید، پیدا کنید، مصرف کنندگان شما نیز همین کار را می کنند. سئو موجب بهبود رتبه سایت در گوگل می شود و کمک می کند تا سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده شود. لذا شما با سرمایه گذاری در سئو، احتمال بدست آوردن مخاطبین مورد نظر خود را (در هنگام جستجو برای کلمات کلیدی که مربوط به محصول یا سرویس شما هستند) افزایش می دهید.
تبلیغات ,کلیکی ,جستجو ,یک ,سئو ,طبیعی ,تبلیغات کلیکی ,می کنند ,کسب و ,مصرف کنندگان ,خود را ,برای سرمایه گذاری ,تبلیغات کلیکی ترجیح ,جستجوی کلمات کلیدی ,کلمه کلیدی مربوطهمنبع
کدام روش بهتر است؟ سئو یا تبلیغات کلیکی
نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A40
نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy M10
بررسی گوشی میان رده سامسونگ گلکسی M20